مهاجرت سرمایه گذاری آلمان

مهاجرت سرمایه گذاری آلمان

مهاجرت سرمایه گذاری آلمان

 سرمایه گذاری در آلمان ✔️ شرایط اخذ اقامت سرمایه گذاری

آلمان به عنوان یکی از قدرتمندترین قطبهای اقتصادی جهان و قویترین اقتصاد اتحادیه اروپا، یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. نکته مورد توجه در مورد مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری این است که متقاضی نمی تواند با خرید ملک یا خرید سهام در این کشور برای اخذ اقامت اقدام نماید.

روشهای سرمایه گذاری در آلمان

ثبت شرکت با مسئولیت محدود (GMBH)

در این روش حداقل سرمایه مورد نیاز 25000 یورو می باشد و متقاضی باید طرح تجاری اصولی و قابل اجرایی را ارائه دهد. برای موفقیت در پروسه مهاجرت به آلمان از طریق این روش، متقاضی باید تجربه کار مرتبط در حوزه طرح تجاری ارائه شده را داشته باشد. این طرح تجاری در صورتی مورد موافقت قرار می گیرد  که فعالیت تجاری پیشنهادی مورد نیاز کشور آلمان بوده و دارای منافع تجاری و اقتصادی قابل توجهی باشد.   

راه اندازی شعبه یا نمایندگی

همانطور که از نام این روش مهاجرتی مشخص است، متقاضی می تواند با راه اندازی شعبه ای از فعالیت تجاری خود در کشور آلمان برای دریافت ویزا و پس از طی شدن مدت زمان مشخص برای اخذ اقامت دائم آلمان اقدام نماید. 

کارآفرینی

برای این روش مهاجرتی هم متقاضی نیازمند ارائه طرح تجاری قابل توجیه است به نحوی که بتواند اهمیت و لزوم اجراء فعالیت تجاری پیشنهاد شده را اثبات نماید. متقاضی باید بتواند از لحاظ مالی کلیه هزینه های کسب و کار پیشنهادی خود را پوشش دهد. هدف اصلی ارائه این روش مهاجرتی توسط دولت آلمان حمایت از اشتغال زایی و رشد روزافزون اقتصاد این کشور است، بنابراین متقاضی باید در طرح تجاری ارائه شده این نکات را مد نظر قرار دهد.

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

  • بهره مندی از فرصت طلایی فعالیت تجاری در یکی از برترین اقتصادهای جهان و قطب تجاری اروپا
  • امکان سفر ارزان و آسان به تمامی کشورهای حوزه شنگن
  • امکان بهره گیری از نیروی کار متخصص و زبده
  • امکان اقدام ویزای پیوست همزمان
  • امنیت بالای سرمایه گذاری
  • امکان دریافت اقامت دائم پس از سه سال فعالیت مستمر تجاری و دریافت پاسپورت کشور آلمان پس از هشت سال
  • تحصیل رایگان همسر و فرزندان
  • هزینه های زندگی مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر مقاصد مهاجرتی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

مهاجرت سرمایه گذاری آلمان مهاجرت سرمایه گذاری آلمان
میانگین امتیاز 0 /5 از 0 کاربر
فرم درخواست مشاوره
نظرات (0)
دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مطالب مرتبط

زندگی کودکان در آلمان

حدود 10.5 میلیون کودک در آلمان زندگی می کنند. این عدد در واقع 12 درصد از کل جمعیت آلمان است. بیشتر این کودکان در یک خانواده با پدر و مادرشان در آلمان زندگی می کنند و حداقل یک برادر یا خواهر دارند.

آلمان را  بیشتر بشناسیم

کشور آلمان یا جمهوری فدرال آلمان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود با 10 کشور اروپایی هم مرز است، شرایطی ویژه که امکان مسافرت ارزان و سریع به دیگر کشورهای اروپا را فراهم می کند. کشورهای همسایه آلمان، دانمارک در شمال، لوکزامبورگ، فرانسه، اتریش و سوییس در جنوب، لهستان و جمهوری چک در شرق و بلژیک و هلند در غرب می باشند.  این کشور، که ثروتمندترین کشور اتحادیه اروپاست،  یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است. بیش از هشتاد درصد جمعیت این کشور تحصیلات متوسطه را به پایان رسانده اند.

ارزانترین شهرهای آلمان

به طور کلی هزینه های زندگی در کشور آلمان نسبت به دیگر مقاصد مهاجرتی به صرفه تر است. با این وجود برخی از شهرهای این کشور، مثلا شهر مونیخ، هزینه زندگی بالایی دارند. در این مطلب قصد داریم ارزانترین شهرهای آلمان را با ذکر جزییات به شما معرفی کنیم.

مشاوره رایگان